Synlig transportskada eller paket som saknas MÅSTE anmälas direkt till chaufför eller utlämningsplats vid mottagandet.

Inom 24 timmar måste ditt äreende vara registrerat hos Posten.

Om skadan ej är synlig på yttre förpackning ska skadan anmälas så fort som möjligt eller inom skälig tid till Digital inn på telefon 010 - 330 3000  eller webshop@digitalinn.se efter mottagen leverans.

Digital inn kontrollerar/testar insända varor i enlighet med din felbeskrivning och det är därför en fördel om den är så utförlig som möjligt. Om varan är felfri debiteras en avgift för att täcka Digital inns kostnader för returen.

Tänk på att ni ansvarar för risken vid returfrakt. Denna risk innefattar bland annat att returen kommer bort under frakt. Använd därför gärna ett fraktsätt där försändelsen går att spåra, och spara inlämningskvittot.

Eventuella fraktkostnader återbetalas inom 14 dagar från den dag vi mottagit ditt paket och reklamationen är godkänd av oss.

Vi följer Allmänna reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer vid eventuell tvist.








Behöver du hjälp?

Kontakta vår kundtjänst som är tillgänglig via telefon vardagar 9-17 eller skicka ett mail så besvarar vi det inom 24 h.

010-330 3000

webshop@digitalinn.se

service@digitalinn.se