Digital inn en av Nordens ledande Apple återförsäljare. Vi är cirka 150 anställda och är verksamma inom butik- och företagsförsäljning, samt service och konsultation.

 

Om tjänsten:

Som kundtjänstmedarbetare på Digital inn ansvarar du för att ha stort fokus på service och kundnöjdhet. Du tar emot inkommande samtal från våra kunder och hjälper till med att svara på teknik-, leverans-, och prisfrågor. För att kunna ge kunden förstklassig service är det viktigt att du har en god social förmåga och gillar att hjälpa andra via telefon och dator som är dina främsta arbetsredskap. Det är viktigt att du kan hålla en hög servicenivå i alla samtal och att du kan anpassa dig till kundens individuella behov. 

 

Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av kundvård och service
  • Intresse av dagens teknik
  • Fullständiga gymnasiebetyg

 

Meriterande är även om du har tidigare erfarenheter av Apples produkter.

 

Vi tror att du kommer att bidra med en stark drivkraft och din ambition tar dig framåt. Du brinner för att ge kunden den bästa kundupplevelsen och ger service i toppklass.

 

Vi erbjuder:

Hos oss får du en spännande och utvecklande arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. För våra kundtjänstmedarbetare erbjuder vi bland annat utbildning inom Apples produktsortiment och försäljning samt möjligheten att växa vidare inom bolaget.

 

Vill du ta plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av en stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje. Då tror vi att du är helt rätt person för oss.

 

Väkommen in med din ansökan till isak.werkmaster.lind@digitalinn.se. Urval och intervjuer sker löpande och vi vill gärna ha in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktperson: Isak Werkmäster Lind, isak.werkmaster.lind@digitalinn.se

Anställning: Tillsvidareanställning. Vi tillämpar sex månaders provanställning samt fast lön.

Tjänsten är på 25-50% och placerad i Stockholm