Digital inn strävar efter att alla våra samarbeten med företag & privatpersoner ska vara givande – åt båda håll. Vi sätter stort värde på personlig kontakt och försöker att i högsta möjliga mån vara tillgängliga för våra kunder. Vi jobbar genomgående utefter våra värdegrunder; engagemang, ansvar, respekt och professionalism, genom vilka vi bygger upp kundrelationer där båda parter ska känna sig nöjda och säkra.

Vi har nu byggt en e-handel för dig som älskar Apple och vill ha absolut service. Vi sammanfattar service i e-handeln med tre ord:

Precision - vi härleder allt fån leverans till kommunikation till precision. Det betyder att du som kund får order- och leveranbekräftelse när ordern är processad och redo att skickas, allt inom lovad leveranstid. Önskar du en alternativ adress eller upphämtningstsälle så kommer vi se till att din leverans skeppas dit. 

Flexibilitet - vi kan erbjuda 4 olika betalsätt för dig i kassan, välja på leveransätt eller hämta i våra butiker, lägga till tjänster såsom RIT (utbildning med vår duktiga apple-certifierade säljare antingen i butik eller i hemmet), boka one-to-one i butik samt service på dina apple-enheter.

Tillgänglighet - vi har sammanlagt 10 butiker och 5 serviceverkstäder i Stockholm, Uppsala, Linköping, Örebro och Eskilstuna. En kundtjänst i världsklass som är öppet varje vardag med kunskap om vad du behöver för att göra livet enklare i hemmet och på företaget. Du som företagare kan även vända dig till våra certifierade företagssäljare med lång erfaranhet av hårdvara, mjukvara och IT-miljöer. Till det kan vi även erbjuda sveriges främsta certifierade MAC-konsulter.